Petra Dadáková

Místo působení: Brno
Zaměstnavatel:
Hope4Kids, z.s.
V programu Zdravá mládež: od 1. 9. 2022
Webové stránky: www.hope4kids.cz

PharmDr. Petra Dadáková působí jako lektorka pod záštitou certifikované organizace Hope4Kids, z.s., od roku 2019. Do školy chodí s programy nazvanými souhrnně Etické dílny® a se souborem programů série Duchovní dědictví. Snahou organizace Hope4kids je pomáhat dětem na základních školách rozvíjet základní dovednosti pro život a předcházet rizikovému chování. Programy Etické dílny® jsou pojaté co možná nejvíce nápaditě, hravě a interaktivně. Děti se hravou formou učí, jak se zachovat v různých krizových situacích.

Petra hlavní cíl své služby vidí v tom, aby dětem předala zdravé duchovní hodnoty, aby děti motivovala ke změně nevhodných postojů a chování. Sama se snaží jít dětem dobrým příkladem.

Vedle přednáškové činnosti na školách se věnuje také dětem a teenagerům ve volnočasovém klubu mládeže. Dobrovolnicky se zapojuje do práce s dětmi ze sociálně slabších skupin.

Více o službě lektorky

Petra vystudovala farmacii a dlouhé roky pracovala v nemocniční lékárně. Už tehdy ale snila o tom, že se bude věnovat dětem a mládeži.

Svůj sen si splnila, když v roce 2019 přijala nabídku organizace Hope4Kids, z.s., aby se stala lektorkou primární prevence sociálně patologických jevů.

Témata programů:
Jak se máš?
Hrajeme si spolu
Buďme kamarádi
Jak se chránit v nebezpečných situacích?
Jak se stalo, že jsem tady?
Jak být v pohodě se sourozenci?
Jak se stát dobrým kamarádem?
Jak mít pěkný vztah s rodiči?
Jak překonat starosti ve škole?
Co dělat se svým vzhledem?
Jak správně naložit se svými penězi?
Jak správně využívat IT a média?
Stmelovací program
Život v mediální džungli
Moc slova
Přátelé
Rodina
Pohoda a klídek bez tabáčku
Image, nebo charakter?
Peníze, peníze, peníze
Kdo jsem?
Vážíš si svého těla, nebo ho zneužíváš?
Na vlně emocí
Předsudky
O stáří vesele i nevesele
Sex, láska a vztahy
Morální bludiště

Ohlasy

„Moc se mi líbil přátelský a pozitivní přístup lektorky k dětem. Empatické jednání s dětmi. Všechny aktivity skvěle navazovaly na téma. Maňásek – opička Žofka – děti na ni krásně reagovaly, výborné oživení programu.“
třídní učitelka, 2. třída

„Bylo to super! Odnáším si toho hodně. Zábava. Pozornost byla udržena. Ale bylo to krátké.“
žák, 8. třída, projektový den o J. A. Komenském

Žáci 3. třídy po programu o kamarádství napsali, co by chtěli změnit:
„Když mě něco naštve, tak si hraju na šéfku a rozkazuju. Chci, aby to bylo jinak.“
„Změnit chování ve škole.“
„Nebudu povídat v hodinách.“
„Nechci se prát.“
„Nechci otravovat bráchu.“
„Nebudu zlobit a nebudu brát věci.“
„Odpustit kamarádům, kterým jsem ještě neodpustil.“
„Nezávidět, že si moje kamarádka hraje s jinou.“
„Pomáhat.“
„Neběhat ve třídě. Dávat ve škole pozor.“
„Bych se chtěla naučit matematiku a testy.“
„Být hodnější ke spolužákům.“
„Zlepšit chování a uklízení.“