Více o službě lektora
Michal dříve pracoval v jiných křesťanských projektech. Už léta je blízkým spolupracovníkem Romana Želonky z Havířova, kterého jsme podporovali do konce dubna 2010. Jsme vděční, že s příchodem Michala na havířovskou lektorskou scénu se do místních škol znovu dostala kvalitní přednášková práce.
Michal Malina po svém kolegovi a příteli štafetu této práce převzal nadmíru zdařile.
Témata programů:
Děti, zdraví a kouření
Děti, zdraví a alkohol
Prevence šikany a vztahy ve třídě
Zdravé sebevědomí
Alkohol a kouření
Partnerské vztahy
Bezpečné prázdniny
Drogy
Sex, city, vztahy
Světová náboženství a sekty
Holocaust a antisemitismus
Rasismus a tolerance
Ohlasy
„Besedy vedené panem Michalem Malinou považujeme za nejzdařilejší ze všech programů, které jsou našim žákům nabízeny v rámci prevence. Kladný ohlas mají i u žáků, což dokazuje jejich zapojenost v průběhu konání besedy. Velice oceňujeme konkrétnost, praktičnost besed a připravenost.“
učitelka
„Programy jsou velkým přínosem pro žáky, kteří jsou velmi zaujati každou problematikou programů pana Michala Maliny. Podání a způsob daných témat, forma komunikace, kterých využívá, je žákům velmi blízká a přijatelná. Obzvláště různé hry, simulace situací a v neposlední řadě jejich vyhodnocování. Pestré, krátké, výstižné. Doufám, že naše spolupráce bude dále pokračovat.“
učitelka
„Besedy jsou pro žáky nesmírným přínosem a vedou k obohacení jejich znalostí k dané problematice. Pan Michal Malina přistupuje k žákům velmi přátelsky, otevřeně a během besed vytváří ve třídě příjemnou atmosféru s touhou žáků dozvědět se stále více informací a zajímavostí, které s velkou ochotou a nadšením žákům předává.“
učitel
„Již několik let spolupracujeme s panem Malinou, jsme s těmito besedami pro mladé velmi spokojeni. Žáci jsou velmi překvapeni přátelskou atmosférou a na besedy se vždy těší. Dozví se zde spousty zajímavých věcí. Moc děkujeme.“
učitel
„Hodnocení programu bylo ze strany žáků i učitelů velmi pozitivní. Besedy absolvovali žáci 6. až 9. ročníků. Velmi se jim líbily, jelikož byly provedeny prožitkovou, zajímavou formou. Žáci živě diskutovali na pro ně zajímavá témata.“
učitel
„Velmi oceňujeme preventivní program určený žákům naší školy. Jelikož se jedná o žáky s lehkým mentálním postižením – vyzdvihujeme schopnost přizpůsobení obsahu besed žákům a umění zaujmout. Výborný je profesionální přístup přednášejícího a možnost individuálních konzultací. Potvrzením kvality jsou zpětné kladné ohlasy našich žáků.“
učitel
„Besedy vedené panem Michalem Malinou považujeme za nejzdařilejší ze všech besed, které jsou našim žákům nabízeny v rámci prevence. Kladný ohlas mají i u žáků, což dokazuje jejich zapojenost v průběhu konání besedy. Velice oceňujeme konkrétnost, praktičnost besed a připravenost.“
učitelka
„Přednášky jsou velkým přínosem pro žáky, kteří jsou velmi zaujati každou problematikou přednášek pana Michala Maliny. Podání a způsob daných témat, forma komunikace, kterých využívá, je žákům velmi blízká a přijatelná. Obzvláště různé hry, simulace situací a v neposlední řadě jejich vyhodnocování. Pestré, krátké, výstižné. Doufám, že naše spolupráce bude dále pokračovat.“
učitelka
„Besedy jsou pro žáky nesmírným přínosem a vedou k obohacení jejich znalostí k dané problematice. Pan Michal Malina přistupuje k žákům velmi přátelsky, otevřeně a během besed vytváří ve třídě příjemnou atmosféru s touhou žáků dozvědět se stále více informací a zajímavostí, které s velkou ochotou a nadšením žákům předává.“
učitel
„Již několik let spolupracujeme s panem Malinou, jsme s těmito besedami pro mladé velmi spokojeni. Žáci jsou velmi překvapeni přátelskou atmosférou a na besedy se vždy těší. Dozví se zde spousty zajímavých věcí. Moc děkujeme.“
učitel
„Hodnocení programu bylo ze strany žáků i učitelů velmi pozitivní. Besedy absolvovali žáci 6. až 9. ročníků. Velmi se jim líbily, jelikož byly provedeny prožitkovou, zajímavou formou. Žáci živě diskutovali na pro ně zajímavá témata.“
učitel
„Velmi oceňujeme preventivní program určený žákům naší školy. Jelikož se jedná o žáky s lehkým mentálním postižením – vyzdvihujeme schopnost přizpůsobení obsahu besed žákům a umění zaujmout. Výborný je profesionální přístup přednášejícího a možnost individuálních konzultací. Potvrzením kvality jsou zpětné kladné ohlasy našich žáků.“
učitel