Více o službě lektora
Petr Kadlec přednáší na školách od září 2012. Lektorskou práci začal takzvaně „na zelené louce“, přesto měl již v září zaplněný diář a školy si objednávaly přednášky i na další pololetí.
Petr dříve pracoval v oboru geodézie, kterou také vystudoval. Během studia jeden rok vyučoval počítače na učilišti. Od té doby vždy toužil po práci mezi mladými, například jako učitel. Vždy si uvědomoval, že práce geodeta ho neuspokojuje. Jakmile se dozvěděl o možnosti lektorství, měl jasno. Doplnil si také pedagogické vzdělání.
Témata programů:
témata ACET ČR, z.s..
Kamarádem být, kamaráda mít
Šikana, škádlení a já
Moje tělo jako domov
Jsme parta
Pozor nebezpečí
Jsme tým
Aby učení nebylo mučení
Piráti útočí
Říkat ANO, říkat NE
Má planeta, můj domov
Bolest – nemoc jménem šikana
Skrytá nebezpečí internetu 1: CHAT
Závislosti – nuda, parta, vztahy
Skrytá nebezpečí internetu 2
Skrytá nebezpečí internetu 2: SOUD
Sex, AIDS a vztahy
Kult krásného těla
Jak se nenechat podvést?
Přátelství a láska
Finanční gramotnost – Ledová země
Finanční gramotnost – Koťátko
Světová náboženství a sekty
Holokaust a předsudky
Hrdinství 2.0
Nikotinové sáčky a vapování
Nebezpečí internetové pornografie
Když svět zešedne
Programy série Duchovní dědictví:
Komenský 2020
O Bibli bez nudy – dramatizace Biblického příběhu
Velikonoční příběh
Vánoční příběh
Ohlasy
„Líbí se mi Váš osobní kontakt s žáky, hlavně to, že nejdříve vzbudíte v žácích zájem a pak se teprve zabýváte danou problematikou.“
učitel
„Chtěla bych Vám poděkovat za dnešní skvělý program na téma holokaust a antisemitismus. Jako učitelka dějepisu jsem byla ráda, že jsem se s vámi mohla setkat. Spousta obohacujících postřehů, nových faktických informací, skvělý přístup k žákům, kteří poslouchali se zaujetím. Velice dobře strukturovaná přednáška, s důrazem na dnešní dobu a osobní přístup každého. Mohu jen doporučit.“
učitelka
„Dovolte, abych Vám poděkoval za opravdu zážitkové programy na naší škole. Myslím, že vyřčené myšlenky obohacují vědomosti nejen žáků, ale také přítomné učitele, kteří, jak věřím, pozmění pohled na téma lásky a vztahů, šikany a médií. Pro žáky jsou programy zajímavé a dovedete je nadchnout, což vidíte v jejich očích a tichu při Vašich programech. To ticho vzniká z potřeby se dozvědět a zachytit co nejvíce informací.“
učitel
Co se žákům líbilo na programech:
„Pěkná srozumitelná prezentace i výklad – informací bylo akorát.“
„Je fajn, že do programu zapojíte i vaše soukromí a nedělá vám problém o tom mluvit.“
„Zodpovídal dotazy, věděl o čem mluví.“
„Diskuze, nikdo se nikomu nesmál.“
„Asi to, že to nebyla klasická ‘neosobní’ přednáška, a to, že lektor skutečně umí přednášet.“
„Perfektní projev a skvěle udělaná prezentace, osobitý přístup, příjemné vystupování, záživný, skvělé zapojení do třídy a do situací. Nejlepší program o šikaně, co jsem kdy slyšela.“
„Velký respekt za nervy a za to, že to vydržíte s takovými žáky, třeba jako jsem já a naše třída. Jestli někdy budete v koncích a říkat si, že to nemá cenu, tak to určitě cenu má, protože zajímavější a zábavnější program jsem za těch 9 let ještě neviděl. Moc děkuji za zkušenosti, které jste mi za ty 2 programy vnesl do života! Děkuji moc!“